Vienas iš būdų tapti tvirta ir darnia komanda – komandos formavimo ir stiprinimo žaidimai ir įvairios užduotys. Kai susitinka žmonės iš skirtingų Europos Sąjungos šalių ir siekia suburti vieningą komandą bendro tikslo link, svarbu surasti bendrus sąlyčio taškus, sumažinti jaudulį ir nerimą dėl nepažįstamų žmonių, kalbos barjero, tradicijų, kultūrų bei požiūrių skirtumų. „Laužyti ledus“ ir burti darnią komandą pirmojo tarptautinio „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projekto „Myths, Tales, Art and Games for Intercultural Cooperation“ („M.A.G.I.C.“) partneriai iš Graikijos, Italijos, Bulgarijos, Estijos ir Lietuvos susirinko Atėnų „Lela Karagianni“ pradinėje mokykloje. Pirmą motyvacinį užsiėmimą projekto partneriams organizavo teatro grupė „Parodis“, vadovaujama režisieriaus Ilias Pitsikas. Užduotys ir žaidybinės situacijos pasitelkiant vaidybą, judesio raišką suteikė galimybę palyginti asmeninę ir kolektyvinę atsakomybę, pajausti patyriminių mokymosi principų naudą.
Susitikimas su Graikijos vaikiškų knygų rašytoja Helen Svaronou privertė susirinkusiuosius pažiūrėti į knygą iš kūrėjų komandos pozicijos. Helen vadovaujami kūrėme fantastines istorijas, pristatėme vieni kitiems, galvojome joms pavadinimus, vaizdavome savo istoriją tik kūno kalba ir mimika. Netradiciniai, vaizduojamuoju menu grįsti komandos formavimo žaidimai suteikė mokytojams pasitikėjimo vieni kitais, sustiprino komandos dvasią ir bendrumo jausmą, įtraukė į tolimesnės projekto veiklos kūrimo procesą.
Tarp darnios komandos formavimo užsiėmimų projekto partneriai apžiūrėjo mokyklą, dalyvavo pamokose, susipažino ir įvaldė programą „Symbaloo“, susitarė dėl „eTwinning“ platformos naudojimo galimybių įgyvendinant projekto veiklas, išgirdo, pamatė, šoko tradicinių šokių ir dainų, susipažino su didinga Antikinės Graikijos istorija, aplankė įžymias istorines vietas, garsinančias Graikiją visame pasaulyje.
Tikimės, kad suburtos komandos bendravimas taps interaktyvus, leidžiantis žmonėms kurti idėjas, išplėsti pasiūlymus, pridėti naujų perspektyvų ir parodyti susidomėjimą kitų nuomonėmis įgyvendinant projekto veiklas.