Ar žinojote, kad moksleiviai, kaip ir studentai, gali pasinaudoti programa „Erasmus+“ ir išvykti mokytis į užsienio mokyklą nuo 1 mėnesio iki 1 metų?

Tokia „Erasmus+“ ilgalaikio mokinių mobilumo veiklos galimybe pasinaudojo dvi mokinės iš Lietuvos Gabija ir Gabrielė.

Kviečiame žiūrėti 3 istorijas, kurių herojai pasakoja savo patirtis dalyvaujant „Erasmus+“ mokinių ilgalaikio mobilumo veikloje.  

Pirmasis reportažas apie Gabiją ir Gabrielę – dvi mokines, kurios leidosi į žinių ir patirčių kelionę Italijos mokykloje. Merginos praleido 1 mėnesį svečioje šalyje. Jos ryžosi šuoliui, palikdamos pažįstamą aplinką ir žengdamos į visiškai kitokį pasaulį, kuriame išmoko ne tik akademinių dalykų. Gabija ir Gabrielė atskleidė, kad ši patirtis padėjo joms tobulinti anglų kalbos įgūdžius, prisitaikyti prie naujų mokymo metodų ir naujai pažvelgti į mokymąsi.

Kviečiame pasiklausyti merginų istorijų sugrįžus iš mokslų Italijoje:

Antrojo reportažo herojės – mamos. Juk išleisti nepilnametį vaiką savarankiškai mokytis į kitą šalį yra tikras iššūkis visiems tėvams, todėl jų nuomonė ir patarimai yra be galo svarbūs. Kviečiame pasiklausyti mamų Juditos ir Ritos patirčių ir išgirsti patarimų šeimoms, svarstančioms leisti savo vaikams dalyvauti „Erasmus+“ ilgalaikio mokinių mobilumo veikloje.

Kauno Vytauto Didžiojo universiteto Ugnės Karvelis gimnazijoje „Erasmus+“ mobilumo galimybės tapo viena iš pagrindinių priemonių plečiant mokinių perspektyvas.

Trečiajame reportaže gimnazijos direktorius Rolandas Kučiauskas pasakoja apie „Erasmus+“ poveikį ne tik mokiniams, bet ir visai mokyklos bendruomenei:

Trumpai apie „Erasmus+“ ilgalaikio mokinių mobilumo veiklą:

  • Ilgalaikio mokinių mobilumo mokymosi tikslais trukmė nuo 30 iki 365 dienų.
  • Veikloje dalyvaujančiam mokiniui padengiamos pragyvenimo ir kelionės išlaidos.
  • Veikla turi vykti užsienyje: ES valstybėje narėje ar Programos asocijuotojoje trečiojoje valstybėje esančioje bendrojo ugdymo įstaigoje.
  • Dalyvaujantys mokiniai turi būti užregistruoti mokytis pagal siunčiančiosios bendrojo ugdymo įstaigos švietimo programą. Kiekvienam mokiniui turi būti sudaryta individuali mokymosi programa.
  • Esant poreikiui finansuojamos dalyvių įtraukties rėmimo išlaidos.