Aukštojo mokslo institucijoms „Erasmus+“ mišriojo intensyvaus mokymo programos (BIP) suteikia unikalių galimybių, derinant virtualų mokymą ir mokymąsi su trumpalaikiais fizinio mobilumo laikotarpiais. Šis požiūris leidžia dalyviams iš bent trijų Europos aukštojo mokslo institucijų užmegzti prasmingus ryšius.

Šis priemonių rinkinys apžvelgia visą BIP gyvavimo ciklą ir pateikia patarimų bei gudrybių, kaip planuoti, kurti, pasirengti ir vykdyti BIP. Šiame leidinyje nerasite perrašyto „Erasmus+“ programos vadovo, jo taisyklių ir reglamentų, o vietoj to rasite įžvalgų iš mokytojų / dėstytojų ir patyrusių BIP organizatorių. Atkreipkite dėmesį, kad akronimas „BIP“ visada reiškia „Erasmus+“ mišriojo intensyvaus mokymo programas.

Norint pateikti išsamų ir praktinį BIP įgyvendinimo vaizdą, buvo kalbamasi su mokytojais, tiesiogiai dalyvaujančiais kuriant ir įgyvendinant BIP, taip pat su tarptautinių skyrių atstovais. Siekta užfiksuoti įvairias perspektyvas, apklausiant skirtingo dydžio ir tipo aukštojo mokslo institucijų atstovus, turinčius įvairią BIP įgyvendinimo patirtį.

Be to, buvo atlikta apklausa, kurioje surinkti pačių studentų vertinimai – kokia jų patirtis su BIP. Apklausoje dalyvavo 171 respondentas, o apklausos rezultatus rasite šiame leidinyje.

Kam skirtas šis priemonių rinkinys? 

Šis priemonių rinkinys pirmiausia skirtas dviem tikslinėms grupėms:

  • instituciniams „Erasmus+“ koordinatoriams, kurie dažniausiai dirba su administraciniais BIP aspektais 
  • mokytojams / dėstytojams, dalyvaujantiems kuriant, organizuojant ir įgyvendinant kursus.