Mokymo kursai

Registracija iki gegužės 15 d.: SALTO-YOUTH

Liepos 5–8 d., 2022 | Šibenikas, Kroatija

Pagrindinis šių mokymų tikslas – ugdyti jaunimo darbuotojų skaitmenines kompetencijas, rekalingas darbui su jaunais žmonėmis.

Šiuo skaitmeninio darbo su jaunimu mokymo kursu, kurį sudaro ir online, ir offline elementai, siekiama suteikti jaunimo darbuotojams įgūdžių ir padėti jiems ugdyti jaunų žmonių, su kuriais jie dirba, skaitmenines kompetencijas. „“

Nauja jaunimo karta, gimusi XXI amžiuje, užaugo su technologijomis. Skaitmeninis darbas su jaunimu šiandien svarbesnis nei bet kada – galime naudoti skaitmeninę mediją ir naujas technologijas, kad praturtintume darbą su jaunimu. Skaitmeninis darbas su jaunimu, kaip nurodyta skirtinguose dokumentuose, naudojamas apibūdinti darbui, kuris gali vykti akis į akį, socialinėje ir grupinėje aplinkoje, taip pat internetinėje aplinkoje arba jų mišinyje. Tai aktualu visoms darbo su jaunimu pedagogikoms ir gali sustiprinti visų rūšių praktiką.

Šio mokymo kurso metu dalyviai turės galimybę daugiau sužinoti apie skaitmeninį darbą su jaunimu, saugų skaitmeninių technologijų naudojimą, STEM švietimą ir kaip savo darbe naudoti įvairias priemones, tokias kaip LEGO ir 3D spausdinimas. Šis kursas skirtas jaunimo darbuotojams, kurie tik pradeda savo profesinį kelią ir nori įgyti naujų žinių skaitmeninio darbo su jaunimu srityje.

Mokymai bus vykdomi internetu ir gyvai. Dalyviai bus paprašyti dalyvauti e-mokymosi kursuose prieš patį tiesioginį mokymą.

Bendras tikslas:

  • Mokyti jaunimo darbuotojus metodų ir priemonių pritaikymo, reikalingų jaunų žmonių skaitmeninėms kompetencijoms ugdyti.

Tikslai:

  • Įgalinti jaunimo darbuotojus ir kitus darbo su jaunimu specialistus parengti skaitmeninio darbo su jaunimu strategiją.
  • Pristatyti metodus, priemones ir veiklas, kurios gali būti naudojamos skaitmeniniame darbe su jaunimu.
  • Išanalizuoti, kaip neformalųjį mokymąsi galima papildyti skaitmeninėmis priemonėmis ir STEM švietimu.
  • Išsiaiškinti mokymosi internetu privalumus ir trūkumus.
  • Susipažinti su tokiais įrankiais kaip „Snapchat“, „TikTok“, „Miro“ ir kitais įrankiais, naudojamais jaunimo darbe.
  • Patirti ir išmokti naudotis įvairiomis erdvėmis (atviru oru, analogine/skaitmenine) kuriant palankią mokymosi aplinką (pvz., kaip naudoti statybinius blokus, tokius kaip LEGO, kalbant apie STEM, kaip panaudoti 3D spausdinimą jaunimo darbe).
  • Remti ryšių užmezgimą ir dalyvių ryšį ateityje bendradarbiaujant skaitmeniniame darbe su jaunimu.

Daugiau informacijos ir registracija: SALTO-YOUTH